poniedziałek, 19 grudnia 2011

Historia MK 2 GTI

Witam.
Jakiś czas temu w niemczech w komisie samochodowym zakupiłem VW Golfa GTI w fajnym stanie za nie wielkie pieniądze .

Po przywiezieniu do polski dostał nowy lakier , zawieszenie oraz poszerzone koła stalowe


Pewnego dnia kociub porządkując garaż znalazł stary nie potrzebny grill ,podarował mi go . od razu został założony i usunięte zostały emblematy z tylnej belki ,a o to pierwszy wyjazd z garażu z nowym grilem oraz wstępne palonko


z wydziału kominikacji zostały odebrane tablice rejestracyjne
stwierdziłem że mała sesyjka nie zaszkodzi;p








dziś przyszły kurierem nowe fotele skórzane zamówione w internecie

Przyszła pora na swap silnika VR6 z innego VW. Oraz założona została kierownica MOMO



No to nowy lakier i polerka ;)




Przednie fotele wczesniej wysłane do tapicera wróciły

Przejażdzka po miescie

Wypad z Kociubem na sesyjke











Dziś do golfa został założony nowy grill oraz kierownica, radio pioneer z monitorkiem ,skrzynia z dwoma głosnikami bassowymi oraz 2 wzmacniacze
.Zabawiłem sie także w tapicera i obszyłem nową fioletowa skórą kanape.
Zmienione zostały także przednie fotele na stare jednakże obszyte zostały w niebieską skóre 





. Po raz kolejny został zmieniony wystruj wnętrza apropo kolor skóry tylnej kanapy
Została również tylna klapa .Tablica rejestracyjna została przykręcona pod zderzakiem


Mała przeróbka car audio :D oraz założony został wskaźnik cisnienia doładowania turbo :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz